- grudzień 03, 2015
- Aplikacje mobilne, Inne, Pozycjonowanie, Reklama
Aktualizacje Google AdWords Android App obejmą także kampanie wideo
Google wydała kilka aktualizacji dla aplikacji AdWords na Androida w ostatnim czasie. Reklamodawcy mogą teraz monitorować skuteczność kampanii wideo i wprowadzać zmiany stawki i budżetu.
Najnowsza aktualizacja dodaje kampanie wideo, odzwierciedlając zmiany w interfejsie AdWords. Reklamodawcy mogą teraz zobaczyć metryki kampanii wideo – w tym poglądów, wrażeń i stopy widoku z kart wyników sprawozdawczości i wprowadź zmiany stawek i budżetu w tych kampaniach.
Druga nowość jest niewielka, ale poprawia wygodę użytkowania. Po dodaniu istniejącego konta do aplikacji, ta zabierze Cię prosto do logowania w Google, co przyspiesza proces konfiguracji.
Od aplikacji AdWords uruchomionej w marcu, Google rozwijał ją powoli dodając kolejne funkcjonalności. W sierpniu, rozszerzono ją o więcej możliwości z danymi dotyczącymi wydajności oraz fakturowania.