- wrzesień 05, 2012
- Pozycjonowanie, Reklama
Skuteczne projektowanie strategii internetowej
Podstawą każdych działań zawsze powinna być odpowiednio zaplanowana strategia. Tak samo jest w przypadku reklamy w sieci. Tutaj im wszystko będzie bardziej szczegółowo zaplanowane i dopracowane, tym lepsze będzie można osiągać wyniki. Właściwa strategia jest tutaj tym ważniejsza, że Internet daje ogromne możliwości wówczas, gdy chodzi o promocję, zatem dopasowanie wirtualnego przekazu reklamowego do potrzeb odbiorców jest niezmiernie ważne.
Etapy tworzenia strategii w sieci
Żeby móc osiągnąć sukces, trzeba między innymi zaplanować strategię, zwracając uwagę na takie punkty jak:
-
wybór celów tworzenia marki w sieci
-
zaplanowanie rozwoju serwisu internetowego
-
wybór właściwego do tego systemu
-
wybór najlepszych metod promocji w wyszukiwarkach i poza nimi
Jeśli chcesz zająć się wytyczeniem strategii dla istniejących już portali internetowych, wtedy powinieneś patrzeć na następujące elementy jego działania:
-
funkcjonalność i użyteczność
-
skuteczność w realizacji zamierzonych celów
-
pozycja w wyszukiwarce internetowej, przyjazność kodu dla wyszukiwarek internetowych
-
jakość strony pod kątem treści i grafiki
-
zgodność z najnowszymi standardami W3C